Adana şehir hastanesinde doğum yapan var mı ? Memnun musunuz ve doktorumuzu seçebiliyor muyuz doğum için? Benim ilki sezeryandı Buda mecburi sezaryen olacak. Bir arkadaşım dedi gün vermiyorlar sancın gelince gidiyorsun ama bana saçma geldi sonuçta planlı sezeryan olacak