MiniiiikAnnee Sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım silik çıktı şimdi tekrar yaptım tek çizgi başına gelen var mı
Esraa2112 MiniiiikAnnee benimde silik çıkmıştı hatta zor gözüküyordu kanda 42 çıkmıştı adetime 7 gün vardı .Var gibi ama sen yinede kan ver garanti olur
MiniiiikAnnee Busranur_mnts resme bakabilir misin ilk idrarla yaptım daha sonra avox marka test yaptım negatif geldi pozitiften negatife dönmesi normal mi
MiniiiikAnnee Pazartesi vericem ama sabah yaptığım bu az önce tekrar yaptım markası avox o negatif çıktı onu sormak istemiştim pozitiften negatife döner mi
Busranur_mnts MiniiiikAnnee awox daha güvenilir marka canım onda olsa gebelik vsrdir derdim de adet ne zaman gecikme olursa yine awox yap