Herkese merhaba,21+4 haftalık hamileyim birkaç gündür ara ara yüzümde karıncalanma uyuşma hissi oluyor dün nörolojiye gittim doktor ciddi bir durum görmedi muayenede ama mr istedi.Ben de çektirmek istemedim.Böyle bir durum yaşayan oldu mu neler yaptınız benle paylaşırsanız çok sevinirim