Elifco Merhaba sabah test yaptım erken gebelik silik çizgi net çıktı adetim 5 gün geçti şimdi yaptığım testte çizgi çıkmadı iki tane test yaptım biri erken gebelik biri kaset test ikisi dd negatif sabah pozitif yanlış mıydı
Hafakala272727 Elifco daha küçüktür erken gebelik testine çıkar normal olanlarda çıkmaz biraz daha beklemen lazım ama gebelik var gibi çünkü benim ki bundan daha silik çıkmıştı hamile çıkmıştım
Elifco adatuna İlkini ilk idrarla yaptım diğer testleri akşam üzeri şimdi yaptım kan vermedim, kimyasal gebelik olsa diğerleri de pozitif göstermez miydi
Elifco Hafakala272727 bende öyle düşündüm sabah yaptığım için gördüm galiba silik çizgiyi erken olduğu için şimdikilerde çıkmıyor mu acaba dedim
Elifco Busranur_mnts ben şeyi merak ediyorum hatalı pozitif olur mu herhangi bi ilaç kullananmadım testi yeni aldım
Hafakala272727 Elifco gem takip et hem git hatten sağlık ocağına kan ver kafan rahatlar ama dediğim gibi benim ki daha yeniymiş ondan öyle silik çıkmıştı kan verdim kanda çıkmıştı
Ecemyaz6499 Ben de sabah yapmıştım çift çizgi çıkmıştı sonra biraz bekledim yine yaptım çift çizgi çıktı kan verdim gidip negatif çıktı bazen testlerde yanılma yaşanabiliyor bunu en iyi öğrenmenin yolu gidip kan tahlili yapman
Busranur_mnts Elifco yalancı pozitifler olabiliyor canım testin markasına göre değişir güvenilir markalar almak lazım o yüzden tek testle kalmamak lazım koyulaşma görmek önemli
Busranur_mnts Elifco yalancı pozitifler olabiliyor canım testin markasına göre değişir güvenilir markalar almak lazım o yüzden tek testle kalmamak lazım koyulaşma görmek önemli
Busranur_mnts Elifco yalancı pozitifler olabiliyor canım testin markasına göre değişir güvenilir markalar almak lazım o yüzden tek testle kalmamak lazım koyulaşma görmek önemli
Ecemyaz6499 Elifco bende öyle düşündüm hatta burda da paylaştım dediler hastaneye git hani kan ver bide dedim iki kere üst üste pozitif çıktı yanılmaz diye düşündüm ama işte gittiğimde maalesef negatif çıktı o yüzden bi acile gidip kan tahlili yapmanı tavsiye ederim
Sendenbanakalan Bnmde gecikti hala da gelen gidien yok testlerde cizigleri gördüm ama kanı cok önceden vermiştim yani regl gecğkince degil ve giidip yine veresim yok bklm ne zmn gelecek
Elifco Sendenbanakalan ilk kes böyle çift görünce çok ümitlendim diğer testlerde olmaması anlamsız geliyor
Ecemyaz6499 Elifco inanır mısın bende ilk defa öyle görünce heyecandan ağladım bile üzülme inşallah pozitiftir 🙏
Hafakala272727 Elifco ikinci yaptığın da mı erken di birinde çıkmış ama hangi saatler aralığı ile yaptınız
ant2602 Elifco çok kaliteli olmayan testlerde öğrendim ben. Şu anki fiyatı 20 TL. Yarın idrarınla iyi ve kaliteli olmayan iki testle yap inşallah sonuç pozitif çıkar. Sabah haber et. Rabbim nasip etsin inşallah