Lenam_03 Bugün tam 38 haftalık olduk bebeğin kilosu 3750 gram kız bebek. Zayıf bebek bekleme iri bir bebek dedi. Doktor şimdi çatı muayenesi yapacak açıklığa bakacak normal doğum için. Benimle aynı durumu yaşayan var mı korkuyorum kilosu fazla
Shr972 Maşallah sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🌸neler yediniz nelere dikkat ettiniz biz de bilgilenelim 🤭
Lenam_03 Leyla210 normal doğum mu yaptınız peki bir de kaçıncı haftada doğdu. Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻
Zuleyhadere25 Leyla210 normal mi oldu nasıl dgurdun kız çok zor olur 😀 benm kız 3 260 dı çok canımı acıttı ama oglum 2 800 dü onda bişey anlamadım canım yanmadı yani dgum esnasında
akkrn Yesilgoz06 doktorun ne dedi peki suni verip doğumu başlatalım filan dedi mi yoksa sezeryan mı dedi
Leyla210 Zuleyhadere25 canım suni sancıyı direkt bacaktan vurdular kendi kendine doğdu oğlum 😂 2. Doğumumdu ve yine kestiler :(
Sedayavuz Lenam_03 ilk bebeğim 4550 , ikinci bebeğim de 5100 doğdu ve sezaryen ile doğumu sıkıntısız gerçekleştirdim 😅Normal olamamalarını asla kiloya bağlamadı pozisyon tersliği