Esraa2112 20.haftadayım iştahım 2 gün var 2 gün yok midem yanıyor ekşiyor bir şry yapasım yiyesim gelmiyor ağzıma acı tat geliyor midemden yaşayan varmı yiyemediğim için bebeğe zararı olurmu