İyi günler bayanlar
İkinci çocuğuma hamileyim ve şuan 37 haftadayım
Birinci çocuğumda 10 gün geçmişti doğum tarihini ve ilaç vererek suni sancı olmasını istediler ancak ne sancım oldu ne de rahim ağızı açılması ve ben sezeryan olmak zorunda kaldım
Şimdi bu doğumum normal doğum olsun çok istiyorum ve tekrarını yaşayacağım diye çok korkuyorum
Lütfen bilginize ihtiyacım var neler yapabilirim sancımın gelmesi için ?!
Ne tür yollar mevcut