Vallahi korkudan ben de kesemiyorum normalde kestirmem lazım çok kötü oldu uçları ama hurafe falan ama korkuyor insan doğduğu gibi kestireceğim gibi gözüküyor bakalım ama boyama olayı biraz sıkıntı çoğu kuaför boyamıyor bu arada hamileyken ben gittim sordum çünkü organik boya ile boyarız falan dedi Ama oda daha pahalıya denk geliyor diye biliyorum tam olarak fiyatını bilmiyorum kendin boyayacaksan da organik boya almanı tavsiye ediyorlar Ama doktora danışmadan yapma bence boyama ve kesim için doğumu bekliyorum resmen belki boyatamayabilirim de ya emzirince de boyamıyorlar 🤣🤣