Suskn 34+4 günlük hamileyim sezaryan ile doğum yapicam 3 sezaryan olucam gebelik şekeri cıktı bide bebe 3 hafta öncede gidiyor doğum icin 3 hafta da sayarlar mi yoksa nasil olur bilgi vermisiniz