Benim bebegim 4 gun geriden geliyor. Sat a gore 6+5te duydum ama bebegim 6+1di. Bir doktor bebek geriden geliyor bekleyelim dedi diğeri boş gebelik yolk sac var bebek gelisimi yok kurtaj oneririm ama beklemek istersen bekle zararı yok ben olusacagini dusunmuyorum mucize olur yoksa dedi. Kanamam vs yoktu beklemeyi tercih ettim. Ardından dediğim tarihte kalp atışını duyduk. Su an sat a gore 10+5im, ama bebegim hala 4 gun geriden geliyor 10+1. Gayet iyi. Kanamaniz yoksa bekleyin zaten boş gebelikse illa ki kurtaj olacaksınız. Sağlıklı bir gebelik geçirmeniz dileğiyle 🌸