reyhan_ozkesiciler2 Merhaba güzel annelerim içim bir o kadar rahat ve bir o kadar üzgün dün ikili test ultrason yaptırdık ense kalınlık 2.50 çıktı doktor ihtimal hem verdi hemde vermedi açıkçası korkuttu bizi sizce ne yapmalıyım kan tahlillerinden belli olacak dedi
Supermom488 reyhan_ozkesiciler2 2 li taramada daima yanılma payı vardır en sağlıklı olan fetal DNA ve dörtlü tarama kendinizi şimdiden üzmeyin sonuçlarınızı bekleyin benim yeğenime de down sendromu denildi hatta karindan sıvı alalima kadar gidiyordu iş detaylıya girdiginde sadece burnunun çok küçük olduğu fark edildi
Merveue reyhan_ozkesiciler2 tarama testi sonucu bazen yanlışta ölçülebiliyor şuan gitseniz belki daha farklı bir ölçüm çıkacak. İkili üçlü dörtlüye pek güvenmemek lazım. Bütçeniz uygunsa fetal dna yaptırabilirsiniz doğru sonuç almak için
reyhan_ozkesiciler2 Supermom488 biraz olsun içim rahatladı teşekkür ederim kalbimi rahatlatmaya çalışıyorum burun kemiğini gördüm dedi sadece ense kalınlık 2.50 çıkması 12 haftalıkta biraz fazla dedi bu olduğu anlamını göstermiyormuş ama işte biz annelerin içerisine bu kuşku düşüyor araştırma yaptığımda 3 üzeri falan risk görünüyormuş
reyhan_ozkesiciler2 Merveue zaten bebek hareketli diye çok iyi ölçümler alamadı kalbi falan taranamadı yani doğru düzgün bu yüzden 2 hafta sonrasına kaldı bende sizin gibi düşünüyorum belkide yanlış ölçüm yapmıştır kan tahlili verildi ve sonuç bekliyorum Salı günü bakalım inşallah güzel hayırlı haber alırım dualarınıza benide katarsanız çok mutlu olurum