Sevilay_15 bugün belime bir ağrı girdi ama çok acıdı ve yarım saat sonra nişanım geldi çarşamba günü doktora gittiğimde 1 cm açılmam vardı doktora gitmeli miyim sancılarımı bekliyim mi lütfen cevap yazın
Semanur_aktas5 Sevilay_15 sancılanmanı bekle canım. Ben de hiç sancılanmadan 3 cm açıklık vardı. Bel ağrısı ve kasık ağrısı yaşıyorum sadece. 15 gün oldu doktorumla sancılanmamı bekliyoruz.
Semanur_aktas5 Sevilay_15 bebek hareketlerinde azalma, su gelişi veya kanaman olursa hemen doktoruna gitmelisin
Sevilay_15 Semanur_aktas5 belimde adet ağrısı gibi ağrım var popoya baskı var doktorum nişan gelirse yatış vericem dedi korkuyorum 2 . gebeliğim
Supermom488 Sevilay_15 Eğer doktorun yatış vereceğim demisse gitmelisin canım herkesin gebeliği bir değil bebeğin hareketlerinde azalma varsa hiç bekleme kasılmalar doğum habercisi olabilir sağlıkla kucağına al inşallah buraya bakma herkesin hamileliği farklı ilerliyor doktorun gel demisse mutlaka git
Nursemom90 Sevilay_15 o zaman bence doktorunu ara ona göre ilerle derim hareketlerini az hissediyorsan emin olamazsın
Sevilay_15 Nursemom90 yeri azaldığı için mi diye düşünüyorum belki düşünmek istiyorum ama gidicem teşekkürler