Kızlar merhaba, 27+2 günlük hamileyim. Bebis erkek, ultrasonda da çok hareketli hep. Ama benim plesantam öne yerleşimli, pervia değil sadece konumu önde. Bu sebeple hareketlerini daha geç hissettim. Şimdi hissediyorum bazen bir gün boyunca hissediyorum ertesi gün iş yerinde hiç hissedemiyorum akşm uzandığımda da çok uyanık kalamadığımdan anlayamıyorum. Bugün evde olduğum için karnımın üzerinden bile belli olan birkaç belirgin hareketinş yakaladım. Ama benim sorum ne zaman daha şiddetli hissetmeye başlarım🥹
Birde bazı anneler yazıyor döndüğünü nasıl durduğunu vs hissediyorlarmış ya da uyuduğu saatleri biliyorlarmış benimki öyle tatlı yiyince falan da hemen hareketlenmiyor canı ne zaman isterse 😂ben tekme mi yoksa dönüyor mu bacağı poposu nerde onu bile asla anlayamıyorum daha zamanla belirgileşiyor mu hareketleri 🥹