Kızlar adetimden 3 gün geçti adet olmadım o gün kasık ağrıları çektim olmadım 2 gün kahverengi lekelerim oldu sonra hiç bişey olmadı ama adet olacağım gün kan tahlilim de negatif çıktı ve o adet olacağım gün ovulasyon testim pozitifti 2gün sürdü şimdi o da geçti acaba 2 kere mi yumurtladım gebelik sonra mı oluşur yaşayan varsa yazsın lütfen ara lekelenmelerim oldu bu ay hiç bişey anlamdım çok üzgünüm kafam karıştı yardım nolur yaa 🥺🥺🥲🥲