Seyma190623 Kızlarr 6+4 de kalp atışı duyacağımm allahın izniyle sizce karından duyulur mu keseyi ve yolk sacı 4+4 te görmüştüm vajinal hem heyecanlı hem endişeli bekliyorum var mı aynı tarihte gidicek olanlar ☺️
Mucize0 Seyma190623 Canim ben persembe 4+5 de sadece kese gördüm bu perşembe tekrar gidicem bakalim çok heyecanlıyım yolksac göremedim korkuyorumda 😔
birmayismasali Seyma190623 ben şu an 4+2 deyim keseyi bile henüz görmedim çarşamba günü randevum var heyecanlıyımm 🥹💜
Seyma190623 Mucize0 ben de kalp atışı için perşembe gideceğim. Bu arada yolk sac 5. Haftanın içinde net olarak gözükür benimki erken döllenmeydi sanırım ondan erken gördük inşallah bu gitmenizde görürsünüz 🥰
Mucize0 Seyma190623 yaa bende yolk sac görmedim diye çok korkmuştum baya günlerdir uyumuyorum korkudan, şuan görememem normalmiydi 🥹 Sizde inşallah güzel bi kalp atışını duyarsınız 🩷