Denizcan 17+5 haftalık hamileyim,karnımın sol tarafında oluşan bi kaç gündür geçmeyen ve kesinsiz ağrım var, bu durimu yaşayan var mı ya da bilgisi olan
Gamzelibebek Denizcan ben de bazen sol bazen sağ kasıkta baya rahatsız edici ağrı sancı tarzı oluyor ama kesintisiz olmadı hiç yani en fazla birkaç saat sürdü istersen için rahat etsin git doktora. Ama doktorum bana normal demişti Rahim bağları geriliyor dedi
Denizcan Gamzelibebek insan endişeleniyo yine gaçsin diye bakıyorum cuma randevum var ama daha var diye fikir sahibi olmak istedim