Aylinn06 Sabah saat 5 gibi çok şiddetli sancıyla uyandım adet sancısı, dedim kesin adet oldum fakat hiçbir şey yoktu kasıklarım da ara ara batma hisleri oluşuyor ve sol göğsüm de bazen sızlama oluyor sizce belirti olabilir mi adetime daha 10 gün var bu arada
Hatice4136 10gün için çok erken bişey diyemem ama inşallah hamilesin benim genelde adete yakınken kasıklarda ve göğüslerde ağrı oluyor