Kızlar ikili tarama riskli çıktı ama üçlüsü temizdi detaylı ultrosona gitmedim temiz çıkınca şimdi doğumum yaklaştı yeni gittiğim doktor ikiliye daha çok önem veriyorum ben dedi sizin de basınıza geldi mi böyle ne olursa olsun zaten aldırmayı düşünmüyordum ama yine de insan düşünüp üzülüyor