Merhaba Dehb’li tanısı konulmuş bir bireyim. En son kırmızı reçeteli bir ilaç kullandım 3 ay hayatım inanılmaz değişmişti fakat gebelik düşündüğüm için bırakmıştım. Daha sonrasında bunu nasıl yenebileceğimi ve azaltabileceğimi düşündüm. Tedavinin ilk adımının tümüyle Dehb’yi öğrenmek olduğunu öğrendim ve hemen kitaplarını okumaya başladım. Sanada tavsiyemdir, psikonetin yetişkinlerde Dehb kitabını okumalısın. Ben kitap bile okuyamayan bir insandım Dehb yüzünden o ilaçlar sayesinde okuyabildim tabiki. Ama biraz zorlarsan okunabilecek ince bir kitap. Sosyal medyada da birkaç Dehb ile ilgili paylaşım yapanları bulmanı öneririm çok güzel çözümleri oluyor 🥰 Şu anda kendi çapımda yöntemler geliştirdim sende öyle yapıp hayatına daha çok odaklanabilecek hale getirebilirsin