Benim de tüp bebekte ilk bebeğim de 4 ay afedersin şakır şakır kanamam oldu hep yattım çok zordu ama çok şükür doğdu şuan 3 yaşında 🙂 şuanda yine gebeyim yine tüp bebek 15 haftalık maşallah hiç sakınmama rağmen hiç bişey olmadı bol bol dua et sabır et canım ♥️