Mavili1480 32+1 oldum sezeryan olacağım makat geliş olması sorun değil ama hareketleri canımı çok acıtıyor sol tarafıma ayaklarını dayamış yürürken otururken ayaktayken kilitliyor doktorum da fazla ayakta kalma dedi sizde de böyle mi kızlar
Miniboy Mavili1480 ben bebeğimi 10-11 haftadan beri hep solda hissettim. 23 haftalık olduk hala hep solda hareketlerini daha yoğun hissediyorum. Neye göre seçiyor acaba hareket etmek istediği yeri😀😀 Allah yardımcın olsun şafak az kalmış sağlıcakla kavuşun inşallah🙏
Burnosunn_annesi Mavili1480 geçmiş olsun bebeğim evet benimdme en son öyleydi sende bol bol dinlen yorma zaten sezaryen olacağı için kafaya takacak durum yok Allah’ın izniyle 🥰
hamilegunlugum5 Mavili1480 canım benim de ilk gebeliğim öyleydi otururken kaburgalarım batıyprdunresmen yamuk oturuyordum ayaklarını bastırdığı için doktorun dediği önerilere uy yorma kendini
Mavili1480 hamilegunlugum5 Aynı valla canım biraz yürüsem ayakları batıyor kasığıma sanki lavabodan çıkıyorum 5 dk sonra yine zor oluyor makat olması 🥲
sendekimsinnn hamilegunlugum5 ha sizinki farklı durum olmuş benimde şöyle oldu makat geliş olduğu için 39. Haftaya sezeryan günü verildi yatış için gittiğimde bebeğin döndüğünü öğrendim son 2-3 gün içinde dönmüştü
hamilegunlugum5 sendekimsinnn ya ne güzel ya benim sezaryen gününden 2 gün önce acil oldu sezaryen ameliyat hazırlığında bile hocam dönmüşmüdür bidaha baksanız falan diye doktoru darlamıştım sürekli 😅
sendekimsinnn hamilegunlugum5 bende öyle demiştim bi bakın son kez diye bakımca dönmüş dedi eve gönderdi
GirlandBoy_Mom Mavili1480 geçmiş olsun yavrum benimde öyle 33 oldum dün ama halen makat geliş ayakta kalınca canım yanıyor aynı şekilde mideme de baskı yapıyor sen zaten sezeryan olacaksın kafana takma sıra bize geliyor az kaldı 🥹
Mavili1480 GirlandBoy_Mom 25 inde gün verecek doktorum heyecanlıyım nst girmedim galiba hiç girmeyeceğim bu gidişle canım 😂
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom sertleşiyor kuzum bel ağrısı bide sol göğsümde agrı var dünden beri bakalım dinlemeyin dedim nasıl olcak
Accountant Mavili1480 benimde makat geliş 28 haftalık karnımı aşağıda hissediyorum ağır gibi geliyor pozisyonuyla alakalı olduğunu düşünüyorum çünkü o kadar büyük bir göbeğim yok
Mavili1480 Accountant Bende hareketleri hep sol kasığımda hissediyorum sanki içimi oyuyor gibi özellikle ayakta oluyor bir çocuğum daha var sürekli oturmak uzanmakta zor oluyor 5-6 haftam kaldı hayırlısıyla 🥰
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi benimde öyle aynı kasılma gibi sert oluyor geçmezse bi acile git canım