20 haftalık hamileyim 1 haftadır afedersiniz geğirmekten perişan oldum 1 yıl önce de olmustu reflü dediler şimdi gebelikte safra kesesi problemleri yaşıyorum doktor gastrit reflüdendir safra kesesi yapmaz dedi ama ilaç istemeyi unuttum yeni randevu bayramdan sonraya kaldı ne yapacağım hiç geçmiyor zaten mide bulantısı da bitmedi iyice zorlaşıyor yaşayan çözüm bulan oldu mu 😔