Momm2bee Selaam kizlar. Bu benim 3. Gebeligim. İlki erkek 2. Düşük suan cok yeni gebeyim . Kesemi bugun gördük küçücüktü ve cok yuvarlakti. Yuvarlak oval vs cinsiyet belirleyenler varmis hadi o rivayetlerden bahsedin biraz 🤭🤭
Basakparlar Momm2bee evet öyle bi yalan hurafe var burda bir çok kişi yuvarlak olan keseme kız demişlerdi ama yanıldılar
Pofidik123_ Momm2bee ya doğrumudur bilmiyorum ama genellikle yuvarlar ve daha düzenli duran keseler kız oluyo dağınık yaygın olan keseler de erkek oluyo çevremde de çok gördüm şahit oldum ama doğrumudur denk mi geliyordur bilemiyorum vallahi benim de kesem yuvarlak düzgündü kızım olucaktı nasip olmadı 6 aylıkken kalbi durdu nasip değilmiş
senayrtlk Benim de ilk bebeğim yuvarlaktı ve erkek bu gebeliğim fasulye gibi 🤷🏼♀️Rabbim gönlünüze göre versin 😌😌
Umuteymen65 Yuvarlar kese genelde erkek derler fasulye gibi keseye de kız derler benim fasulye gibiydi kız bebiş 🌸