mardine474 Kızlar😒 az once lavaboya gıttım ve afedersiniz lekelenme tarzı kahve rengi gördum iç camasırımda. Ya cok endişeleniyorum napayım
nurssmom mardine474 kaç haftalık hamilesiniz, tabiki hemen dr.unuza gidin muayene etmeden hiç birşey anlışılamaz
Esra4270 mardine474 6+1 de oldu devamı gelmedi doktor yerleşme kanaması olabilir demişti yine de progestan yazdı kullandım 1 kutu
betlulk05 mardine474 canım bende 8 haftalığım böyle kahverengi gibi gördüm ama emin olamadım sen naptın gittin mi doktora
Ayse10 mardine474 benim de aynı haftada olmuştu kese yanında kanama alanı oluşmuştu progestan hap vermişti doktorum, gidebiliyorsunuz doktora gidin bence.
nurssmom mardine474 yerleşme olabilir ama ne olursa olsun düşük önleyici başlanır riske atılmaması lazım
Fidannn1 mardine474 bende 6 haftalık gebeyim az önce bende de oldu akıntı şeklinde hafif kahverengimsiydi bende doktoruma yazdım hemen dönüş bekliyorum siz şuan nasılsınız
Hnd3551 mardine474 benimki çok başka sebepten olmuş 20+5 im kanama var şuan plesanta kaynaklı benimki ama ilk 3 ay olması çok normal
CheriBlossom Rh uyuşmazlığınız var mı? doktorunuzla görüşün yada acile gidin ne olduğu oyle anlaşılır ancak
yabna bende de olmuştu bende progestan kullandım bi kaç kez geçti yerleşme kanamasıymış ben regl olucam sanmıştım hatta🤣🤣
mardine474 nurssmom takıp edım bakım yogunleşırsa gıderım acıle. Bende bundan once düşük yapmıstım ondan korkuyorum
mardine474 betlulk05 bizim hastaneye gittim Ama buradaki yetersiz ne ultrason ne tahlili hiçbir şey Yaptırmadı bana söyledi tek şey işte kahverengi açığa dönerse kırmızı falan merkeze git dedi Çok şükür kesildi ama
Pinaraydin_2969 mardine474 benim ilk oğlumda bu haftalarda beş gün süren kahverengi lekelenmelerim olmuştu. Şuan 6 haftalık hamileyim. İki gündür birkaç kez lekelenmeler oluyor bende yerleşmeye bağlıyorum henüz doktora gitmedim inşallah bir sıkıntı yoktur 🥲
Aaaa9698 Benimde böyle lekelenmem oldu 6 haftandan sonra progestan kullandım azaldı lekelenmeler doktora gidin sizede onu verir ne olur ne olmaz diye