Fatmanur_gul bende çok zorlanmaya başladım evde kendim yapmaya çalıştım olmadı heryerim yapış yapış olduğu ile kaldım 5 aylık hamileyken Mart’ta agdaya gittim kadın dedi ki bir daha jilet vurma o günden beri vurmuyorum o gün yaptirdigim agdadan sonra seyreklesti resmen şuan evde kendim çıkanları ağda bandıyla alıyorum doğuma yakın bir daha giderim