Bsnrarmgn Kızlar aşırı derecede kanım düşük ne yaptıysak çıkmıyor 36. Haftadayım. Doktor serumdan kan verileceğini söyledi pazartesi. Daha önce alan var mı nasıl bir süreç yatırıyorlar mı?
Nalan_6552 Bn aldım iki hafta üst üste günde bir defa günü birlik yatış yaptılar 2 saat bile olmadan serum bitince çıktım
Bsnrarmgn Nalan_6552 iyi geldi mi, bi de son haftalar olduğu için aşırı derecede korku kapladı içimi, bebeğim de 3 kilo ama yine de korkuyorum
Nursemom90 Günübirlik yatış yapılır ama sonrasında kan değerlerinin takibi önemli fosforu düşürebiliyor doğumda kemik kırılmaları açısından risk
Nalan_6552 Bsnrarmgn yani bilmiyorum iyi gelip gelmediğini ondan sonra değerlerime bakmadım hiç ama korkmayın içinizi ferah tutun
Bsnrarmgn Nalan_6552 doğum yaptınız mı peki Vajinal ya da sezeryan, sezeryanda sıkıntı oluyor kansızlık dediler 🤦🏻♀️ insan istemsiz korkuyor