15 haftalik hamileyim 2. Gebeliğim ilkde böyle bisey yaşamadım aşırı derecede bel ağrım var kipirdayamiyorum kipirdayinca sanki belim kırılıyor bıçak saplanıyor belime ayağıma kalkıp basamıyorum yikilasim geliyor acidan zorla Bi yere tutunuyorum hemen doktora soyledim yapcak biseyim yok dedi ama ben dayanamıyorum evde hiç bi iş yapamıyorum kızımla doğru dürüst ilgilenemiyorum aranızda yaşayan bilen biri varmi ne iyi gelir neden böyle olur😔???10. Haftadan beridir böyleyim