Tugceelanaz 16 gün oldu kızlar doğum yapalı . 1 hafta regl kanaması gibi geldi. Sonra az az geldi. 2 gündür yoktu. Şimdi yine baya yoğun kanamam oldu. Normal mı ? Diğer 2 doğumumdan sonra böylr olmamıştım.