Herkese merhaba. Bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 22 haftada erken doğum oldu. Suan 18+2 haftalık hamileyim ama bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim henüz normal mi önceden kaybım olunca içimde hep bi korku oluyor acaba karnım da iyi mi vs diye sizler kaçta hissettiniz cinsiyeti kız bu arada