Ya ben hamileyim yada awox kuruma çizgisi çıkarıyor. Şuan ciddiye almıyorum tabi ki çünkü beklenen dakikalar içinde çıkmadı saat sonrası çıktı .
Adetlerim düzensiz 2 3 ayda bir olduğum oluyor. Bu ay denemek istedim bir kızım var. En son 3 mayısta oldum adeti, kızıma da bu ayda hamile kaldım 3 mayıs’ta adet oldum o yüzden bu ay denedik. Olursa olur olmazsa olmaz kafasıyla 😂 neyse kuruma çıkarmıyordu galiba ilki benim kurumada

Bu kameraya yansıyan