Kızlar 28 mayısta 38+1 iken çiçek kızım dünyaya gelmek istedi 3 cm açılmam vardı evde sancı çektim biraz ama her şekilde doktorumla sezaryen diye planlamıştık ama enox kullandığım için iğnenin üstünden 24 saat geçmesi lazım dedi doktor eve geldim sabahı bekledik sancılarım ara ara geldi gitti 29 Mayıs sabahı saat 11 de sezaryense girdim çok korkarak ve ağlayarak girdim doğuma ama mükemmel bir doğum geçirdim Epıdural oldum ve iğne çok acıtmıyor koldan vurulan iğne daha çok acıtıyor ben de o derece yani
15 dk sonra karın çevrem uyuştu ve 5 dk içinde kızımı gördüm. bebeği alırken hissediyorsunuz karın çevremde çok ellleme çekiştirme bastırma var ama asla acı yok. 30 dk kısa bir sezaryen hikayem oldu.
Odaya çıkınca da ağrım olmadı. Taaa ki hadi yürü biraz deyince oldu ilk ayağa kalkınca baş dönmesi oluyor sonra ufak adımlarla yürüdüm ve belli saat aralıklarıyla yürüdüm gaz sancıma çok iyi geldi.
Ertesi gün eve çıktım evde sadece dikiş yerlerim ağrıyordu ve ağrı kesici içince dayanılmayacak kadar bir ağrı değil benim hikayemde böyle kızlar darısı başınıza….