Nesrinkrdnz1 Dileks1201 öğrenince kese görmek için 5 yada 6 haftalık kalp atışları için 7 yada 8. Haftada gittik
SeherNilgnBakrc Dileks1201 Canım adet tarihine göre hesaplayıp 6.haftada falan gitmeni öneririm kese ya da bebek hemen görünmeyebiliyor panik yapmamış olursun biz ilk gittiğimizde kese vardı kızımı görememişti doktor 1hafta beklemiştik insan geriliyor ister istemez
Dileks1201 Deniz_yildizi ben de 4+3te öğrendim 5hafta olsun diye bekledim kese falan görünmez dediler çünkü🤷🏻♀️
Dileks1201 Nesrinkrdnz1 ben de öyle yapıcam 5hafta oldu bugün erken gitsende ultrasonda görünmez dediler ben de 5i bekledim
Deniz_yildizi Dileks1201 bazen gorunmeyebilir ilk bizim doktorumuzda gorememisti biz sonra doktorumuzu degistirdik🙈☺
Mucizemela Dileks1201 Evet gorduk ana kalp atisi yoktu. 6. Haftamda yani persembe gunu kalp atisinida duyduk elhamdulillah ,🌷
Aminepera Dileks1201 benim sonuçlarım çok düşüktü. Kese görünmez diye gitmedim. İdrar testinde de silik çıkmıştı. O yüzden gitmedim. Baya 7 haftalık falan olmuştu gittiğimde 😊
ozgurhayalim Ben 3 haftaliktim. Kese bile göremedi doktor baktığında rahimde kalınlaşma var 2 hafta sonra gel demişti 😁