anneoluyorumm13 Kızlar bugün 31+6yım son 2 haftadır uyuyamıyorum üstümü örtüyorum ateş basıyor üstümü açınca üşüyorum tek yastıkta nefes alamıyorum iki yastıkta boynum ağrıyor yan yatmaktan kolum yamuldu sırt üstü karnım ağrıyor yetti gari gece uyuyamadığım için bürün gün ruh gibi geziyorum ortada sizde böylemisiniz o güzel huzurlu uykular için bir taktik var mı
Kbr-cnbrc anneoluyorumm13 29+6 yım aynılarını yaşıyorum son zamanlar uyuyamama cok cok arttı bende bekliyim burda belki bi öneri gelir 🤣
Mariam2 anneoluyorumm13 bana gebelik yastık çok iyi gelmişti ev buz gibi yapıyordum ve üstünü ortyiordim 🤣🥰
Eslem08_ anneoluyorumm13 Aynı durumdayım canım çorapsız asla yatamayan ben ayağıma çorap giyemiyorum sıcak basmasından menepozlu gibiyim aynı nefes darlığı hak getire zaten sanki biri boğazımı sıkıyor gibi asla uyuyamıyorum
anneoluyorumm13 Kocamla yatakları ayırmadık o başını koyduğu gibi uyuyor birde horluyor iyice sinirlerim zıplıyor 😁
Iffetnur_ahsen anneoluyorumm13 anneoluyorumm13 ay en sinir bozucu tarafı resmen ağzına çıkmamak için zor tutuyorum kendimi önceden böyle bir sorun yoktu adam resmen yeri göğü inletiyor benim hamileliği bekledi galiba bunca yıldır hiç görmedim horladigini
anneoluyorumm13 Mariam2 klimamı açıyorsunuz çünkü evde çok sıcak bence 😁 pencere açsam sinek böcek girecek 😁😁
Kbr-cnbrc anneoluyorumm13 evet ya bütün gün ruh gibi geziyorum ama çaresi yok bu işin galiba bebişler uykusuzluğa alıştırıyo olabilir mi 🤣
Mariam2 anneoluyorumm13 evet bizde klima vardı olmadığı yerlerde de sineklik taktirip her yer açıyordum
As38- 34 oldum ağrılarım arttı sıcak basması soğuk gelmesi kasık ağrısı kol bacak el uyuşması düzenli hareket eden ve yoga pilates yapan biriyim gene bir çözümü yok tek çözüm doğurmak 😮💨
Pygmalion 30+4 ayni durumdayim. Ya siril siril terliyorum , karnim davul gibi donemiyorum siskinlikten, sirt ustu yaa, yuzustu zaten olmaz, doktor sadecd sol yat dedi, geceler zindan oldu
anneoluyorumm13 Janssue 😥 aslında bir bakıma iyi o zaman çünkü ben normalde bir yatarım hayatta uyanmam sabaha kadar
anneoluyorumm13 Kbr-cnbrc bir kişi daha öyle demiş bana mantıklı geldi çünkü ben çok derin uyurum normalde böyle böyle uykusuzluğa alışıcam galiba ama isyanlardayım şuan 😁😁
anneoluyorumm13 Eslem08_ bir taktik geliştirebildin mi arkadaşım nefessizğe tek yastık az geliyor 2 yastık boynumu ağrıtıyor ben çözemedim
Tucci anneoluyorumm13 Bende 24. Haftamdayım o uykusuzluk bende de var her gece neredeyse aynı saatte uyanıyorum sonra uyku yok yatakta bir sağa bir sola dönüyorum cam açık uyuyorum üstüme hafif pike örtüyorum evin içinde dolaşıyorum biraz oturma odasına gidiyorum biraz orda oyalanıyorum sonra yatak odasına tekrar geçiyorum 😂 kocamın bunlardan haberi yok o mis gibi uyuyor bazen onu boğasım geliyor sırf uyuyor diye
anneoluyorumm13 Tucci al bendende o kadar bacım ben uyuyamıyorum o mis gibi uyuyor düşman kesiliyorum ona geceleri 😁😁
Nursemom90 Benim daha kücük 23 hafta ama huzursuz bacak oluyor geceleri sinirlendikçe hiç yatamıyorum magnezyumda alıyorum soda da içiyorum ama yine oluyor hatta geçen gece ayağıma kramp girdi baktım koca yanımda horluyor iyice gerildim uyuyamadım
anneoluyorumm13 Iffetnur_ahsen aynen benim kide öyle tüm çileyi biz çekiyoruz onlar rahat rahat uyuyor ama %50 ebeveyn hakkına sahipler 😁😁😁