Visneli1so-s bende de vardı. Çok saçma gelecek ama yazmak istiyorum hwjsjejd içeriğine güvendiğiniz bir marka veya kasaptan sucuk alın ama iyice kızartarak haftada 1-2 kez tostun içinde ya da yumurtayla yiyorum. Yediğim an tuvalete çıkıyorum 🥲
Doktoruma sordum özellikle, bir sorun görmedi iyice kızarttığım için. Belki normalde baharatlı vs yemedigim icin bagirsaklari calistiriyo otomatik olarak.
Ha bir de bazen ise yarayıp bazen yaramasa da akşamdan gün kurusu kayısıyı suda bekletip sabah yiyince de iyi geliyor.