Parek00 Kan vermiştim Salı günü 1.2 çıktı eğer olmazsan bir daha gelin dediler. Regl olacakmışım gibi his yok gidip tekrar vermeli miyim bilmiyorum
greybrde Parek00 5 gün gecikmeye kesin çıkardı canım olmuş olsaydı kilo alıp verdiysen hava değişimi veya stres yaptıysan omdan geçikmiş olabilir
Parek00 elmacini cevabınız için çok teşekkür ederim. Dün yapmıştım idrar testi negatif ama regl olacağım gibi bir ağrım da yok. Tatile gideceğim ve soğan suyu falan içsem diyorum söksün diye tarlusal kullansam bir yanım da sakın diyor. 😞
Dnzz2 Evde gebelik testi yapın birde kan verin tekrar Bu haply.kidse ben giremiyorum başından beri niye acava