Zubeydetekkurt Merhaba arkadaşlar 10+3 deyiz cok şükür doktorumdan memnun kalmadım bu sefer değiştirecem ama randevu alamadım gittigimde 13 haftalık olacam ikili tarama testi için gec mi kalmış olurum bide ben bi kac gun once sağlık ocağında kan verdim aile hekimi sonuçları kadın doğuma da götürebilirsin demişti sormayı unutmuşum aynı kan testini mi yapıyorlar acaba sizin sonuclarinizda ne yazıyordu biyokimya,elisa,hemtoloji,hormon ve sedimantasyona baktirmis
GozdeCemre Zubeydetekkurt ikili tarama 11 ile 14 arası yapılıyor canım geç kalmış Olmazsın benim sağlık ocağında yapmalarına rağmen hastanede gene yaptılar canım bilemiyorum
Merve Zubeydetekkurt ikili test için alınan kanda papp-a ve beta hcg hormonlarına bakılıyor. 13. Hafta da geç değil. 11 ve 14 hafta arasında yapılması gerekiyor.
Dilek25 Zubeydetekkurt bizde 10+3 canım 🤗 ben 26 şubat gidiyorum ikili teste doktorum 1 ay önceden verdi randevuyu ama en geç 14. Haftaya kadar yapıldığını biliyorum çevremden
Hulyarsln Zubeydetekkurt ikili test için alınan kanda hcg papp a bakılır yani ayrı tekrar kan vermelisiniz 11 ile 14 hafta arası yapılır ..
ozgurhayalim 2li testi bambaska bir sey canim. Senin saydiklarin rutin kan tahlilleri. Sağlık ocaklrında 2li test yapilamiyor