Nur_kybs Kızlar ilk gebeliğimi yaşıyorum dün kontrolüm vardı doktor herşeyi normal dedi eve geldim akşam kasıklarımda bi ağrı başladı gece 12 ye kadar gitti geldi erken doğum falan diye aşırı korktum ama şimdi geçti allahtan bu durumu yaşayan var mı
gizzzy35 Nur_kybs Kasık ağrısı olabilir yatıp dinlendiğiniz zaman bile geçmiyor ise doktora gitmeniz gerekiyor
Minnakpopus Nur_kybs yani bende 31 haftalığım ara ara sancılarım oluyor kasıklarım kitlenip batıyor anlık ancak benimki ev kolilediğim için yorgunluktan oluyor oturunca geçiyor. doktorumda aynı şekilde söyledi bol su tüket ve magnezyumunu aksatma ama geçmeyen sancın olursa gel demişti. Sizin söyleminize göre dinlenince geçmiyorsa doktorunuza danışın
Nur_kybs Minnakpopus bende magnezyum kullanıyorum üç saat aralıksız geçmedi ilişki olmuştu ondan olabilir diye düşündüm sabahta doktor bir sıkıntı yok dediği için gitmedim
As38- 34 bizde dün gittim doktora kasık ağrısı var 2 3 gündür baktı her şey normal çocuk büyüyor kilo alıyor normal dedi bol bol dinlenme olacak artık hafta büyüyor bide kafası aşağıda doğuma hazırlanıyor ondan oluyormuş canım