Hepdiyette Kızlar ultrasona göre 5+6 kese var çok küçük bişe görünüyor henüz kalp atışı yok ama bata göre 8-9 haftalarda olmam gerekiyor. Beta değeri 37113 gelişmeyen bi bebek midir sağlıksız mı bu durumu yaşayan var mı bilgisi olan var mı çok kafam karışık
Hepdiyette Supermom488 inşallah öyledir devlete gittiğim için aynı doktorlara denk gelemiyorum anlatıyorum her defasında ama bakalım
Supermom488 Hepdiyette Özele gitme ihtimaliniz varsa gidin bence ama dediğim gibi geç döllenme olabiliyor zaten 8 hafta altı keselerde bebek ve kalp atışını vajinal muayene ile gorebiliyorlar oda çok net olmayabiliyor