cerengeredeli GirlandBoy_Mom idrar yolu enfeksiyonu varmış antibiyotik hapla tek kullanımlık şase yazdı gönderdi pazartesi polikliniğe gelsin demiş dogumhanede ki nöbetçi kadın dogumcu. Sancım olmazsa gitmiycem çarşamba normal kontrolüm var zaten
bebegimm1633 cerengeredeli Sancın gayet güzel 2 kere 60’ı görmüşsün kaç haftalıksın? Ben 38. Haftamda 40’ı ve 60’ı görmüştüm 20 dk içinde. Doktorum gayet güzel haftana göre normal ama abartılacak kadar yüksek değil demişti üstelik ben hiçbir şey hissetmemiştim.