Tubabora Kızlar 33+3 haftalık gebeyim Pazartesi kontrolüm var sizce gün ne zaman verir yapanlar yada gün alanlar varmı🥰❤️
Burcumom Tubabora canım bana 39 a gün verdi doktorum 5 marta geliyor 30 haftalıkken konuşup karar vermiştik
martannesi03 Tubabora önde gitmesi doğumu etkilemez demişti benim doktorum ama ben sezeryan istedim 35. Haftamdayim yeni aldım günümü.
yenieda23 martannesi03 sezeryanmi istedin sen iyimisin normal yapabiliyosan yap ne sezeryan istiyon sanki sezeryan cokmu iyi be ben ikinci dogumum sezeryana gircem ilkide sezeryanliydi normal yapamadim ben aklin varsa normal yap
Omermina 36 da konustuk ama bu hafta 37 olduk kontrolumuz bardı günümüz belkı oldu 37. Haftada belli oluyor
martannesi03 yenieda23 canım benim acı eşiğim çok düşük çok kolay bayılıyorum ve biraz hamilelikle beraber yüksek tansiyon sıkıntım da var. Kendime güvenmediğim hiç bir işe baslamam 😌 herşey kısmet tabi
Tospik Tubabora bende bugün sordum bunu cevap veren olmadı canim 35 im 2 hafta önden gidiyorum Çarşamba kontrolüm var bakalim verecek mi
Seda54 Tubabora bana özelde ki doktorum 25.haftamızda günü verdi Mayıs 27 dedi kan sulandırıcı kullanıyorum diye direk sezaryen dedi normal Doğumda oluşabilecek risk ile uğraşmamak için 😏
Eymnm Tubabora Bana 32.haftada vericez demişti hemşiremiz,bir dahaki gittiğimde 33+1 olcam vercek herhalde heyecanla bekliyorum🤗
Burcum91 Tubabora ben 39.haftada olicam sezeryan yani carsamba qunu allah izin verrse canim normalde sezeryan 39 da olur 9 aylikken daha saglikli olurmus o sekilde ama bebegin ve senn saglik sorununuz yoksa