husna_tmt selam kızlarrr 13 haftalık hamileyim cinsiyet için %98 erkek dedi doktorum. ultrason cihazı kaliteli epey. yanlış olma ihtimali var mıdır? böyle başına gelen varsa yazabilir mi!