Sumeyraayan Sürekli tekme yiyorum yalancı kasılmalar çok kötü nefesimi kesiyor bakalım ne zaman gelecek 😅
SudeNazz9 Kubra001111 ben sanki yürüdükçe iyce bacaklarımın arasında başını hissetmeye basladım sana da oluyo mu?
Ewy 37+6 hala doğum şekline karar veremedim. Şimdilik tek sorunum bu. Her gece huzursuz bacak sendromum var uyutmuyor. Korku heyecan tuhafım
Gozdekg 34 haftalık artık nefesim inanılmaz daralıyo hala dönmedi kafası tam yukarda öylece oturuyo bizimki. Sizinkiler döndü mü ne zaman döndü? Çok zor nefes alıyorum.
Melissayda 37+1 selamlar 12 haziran sezeryan günüm zamanında sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🧚🏻♀️🌸
ebruli95 Melissayda selamlar 37+3 benimde 13 haziran sezeryan günüm sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤗🌸
Melissayda @ebruli95 amin canım inşallah aynıyız gün hafta olarak 00dan sonra 37+4 oluyoruz 😻 cinsiyeti ne 🩷🩵
Ewy Kızlar 38+1 olduk. Doktora gittim bugün kanalda değil sancı açılma hiçbir şey yok. Bayramın 1. Günü gel 38+5 oluyor suni sancı verelim dedi ben şok tabi. Doğum şekline zaten karar veremiyorum. İri kafası beklemeyelim dedi.