Caniiim hayirli olsun Allah kucagni bos birakmasin, benim ilk transferimde hep agrim vardi sadece agriydi negatif oldu. Simdikinde 6. Gunumde bir ates basmasi ateslenme oldu. İdrar rengi kokusu değişti anladım. 7. Gunumde test yaptim pozitifti. Benim erken yerlesmis oldugu için idrarda cat diye cikti:) sende 8. Gun kan vererek takip edebilirsin. Benim donmus transferdi catlatma ignesi yok bizde. Taze transferde oluyomus sanirim o da beta yukselten bisey. Onu kullandıysan eger doktorun dedigi gun ver.. ben ilkinde idrar testiyapmistim.. negatif oldugum halde yalanci pozitif çıkarmıştı cok daha fazla uzulmustum o yuzden.. acele etme kendini iyi besle :) tutunacaksaa benimki deprem gunu tutundu yaa ilk gunumde deprem oldu yasadigim stres korku dusun.. ama tutundu :) sende korkma akisina birak zor biliyorum ama ben ikincide öyle yaptım