Aysenaz18 Bende 16 haftalik.3 kere ultrasona girmemize ragmen hep bagdac kuruyo malesef hala meraktayiz.sali gunu bidaha gidicez hayirlisiyla ogrenelim insallah
Durulaylaylay Seboo ay allah bağışlasın kucağımıza almayı nasip etsin sağlıkla inşallah 😍 kızlar bi başka ya 🥰