tosbito Bat 5 haziran. Kasıklarımda çatlamadan beri (16 mayıs) ağrı var ara ara gelip giden. Bu sabah awox test yaptım silik bi gölge bile yok tamm negatif. Olsa çıkardı dimi kızlar 🥺🥺🥺🥺
tosbito asil15 teşekkür ederim 🙏🏻 bekleyip öyle doktora gitmeyi planlıyorum bu jadar ağrı gebelik değilse kist falandır diye de korktum açıkçası 🥲