ikra17 helloandhello afiyet olsunnn kız ne ara kahveye geçtinizzz 🧿 daha ben kahvaltı hazırlıycam 😂 benim kahve saatim genelde 16:00-17:00 arası 🤭
DuruDefne_mommy helloandhello afiyet olsun 🥰🥰post öneri olarak değişmiş “öneri ben ne alaka” diyor şuan 😅
helloandhello ikra17 bende iki part bir sabah birse öğleden sonra sabah 08:00 kahvaltıya yapıyoruz biz bebek olduğu için erken başlıyor gün bende 😇
helloandhello Alya05 sağol canım benim elimden geldiğince temiz tutmaya çalışıyorum bebeğim var onun uyku saatlerinde evle ilgileniyorum olduğu kadar artık 😍