ARZUMM35 ilk dogumumdu .pazartesi nişanla beraber sancım başladı .salı sabah gittim .acilman 2 sancım düzenli değil deyip eve gönderdiler . Çarşamba sabah dayanamadım sanciya tekrar gittim .yine ebeler bakıp acilman ilerlememis deyip eve göndereceklerdi bana doğum sancısı böyle olmaz diyorlar .bende can havliyle bağırdım ebelere.ben öyle bı tepki verince beni doktora yönlendirdiler . doktorum Nagihan hanımdı o gün yokmuş başka erkek bı doktor baktı .suyun çok azalmış doğum başlamış ama bebek çok yukarda .suni sancıyla destekleyelim bebegin gelişine göre sezeryana da hazır ol .ama benim öğleden sonra başka ameliyatim var dedi .normlde 3 tane kadın doğum doktoru vardı .şansıma o gün sadece o doktor varmış.dogumum da öğleden sonraya denk geldi .gelip çocuk nasıl kanala girmis bakmadılar .direk doğum başladı .doğum sırasında Bebek nasıl geliyor diye telaslandilar .kanamami durduramadilar doktor mu cagirsak diyorlar.ama çağiran yok . Dikiş anında hissediyorum diye bağırıyorum .dogumdan daha fazla acı hissettim canlı canlı diktiler .iki ebe birbirini yönlendirdi şurdan gir şurdan çık diye .. dikişimi güzel dikmemisler doğumdan 2 _3 ay sonra dikiş üstünden fazla kalan parçayi alMak zorunda kaldılar .bebeğimin de vücudu ince ince kesikler vardı hafif kanıyordu bedeni .1 hafta faln nemlendirici sürdük .onunda sebebi doğması gereken vakitte dogmadigi içinmiş .geç doğum olmadı aslında iki gün sancıyla beklettiler ya .o yüzde çocuğun bedeninde kesikler olusmaya başlamış suyumda azaldığı için .çok uzattım kusura bakma .ama her doğum bir olacak diye bişey yok .gidipde çok memnun kalan arkadaşlarım da var .ama biz böyle bişey yaşadık malesef