Sultankut Doktor gyno ferro diye bi kan hapı yazdı ama ilaç beni mahvetti kahvaltı öncesi içtim ama öyle kötü bişey yok sürekli öğürüyorum ve yeşil kusuyorum içimden kan kokusu geliyor her şeyde metal tadı var dilimin üstü yarık yarık oldu karnım davul gibi şişti. Doktorumu aradım ilaca ara verelim ücretli olanlar var onlara geçelim dedi bayramdan sonra gitcem ama o yazdığını da kullanamazsam boşa para vermiş olmak istemiyorum size ne iyi geldi siz ne kullanıyorsunuz doktorumla ona göre konuşcam
ddefnos Sultankut canım bende bu postunu takip edeyim geçen ay doktorum banada o ilacı yazdı normalde ilk 3 ay kusmustum sonra geçmişti ama bu ilacı kullanınca yine migdem fena oluyor bende p.tesi gideceğim değiştirmesini soyliyecegim tabiki bu ay kullanamadim bunu multivitamin kullanıyorum onun içinde var idare eder diye düşündüm inşallah değerlerim çok dusmemistir
ynzl Sultankut bana doktorum Oroferon yazmıştı 4.kutumdayım sanırım ama hiçbir yan etki yaşamadım. Ama en iyi ilaç doktorunuzun önereceği ilaçtır. Her ilaç herkese iyi gelmez, yine de fikir olsun 💐
Juniorr Sultankut benide aşırı derecede kabız yaptı ağrıdan duramıyordum bıraktım o hapı. Ferrum diye demir hapı var onunla devam ediyorum bulantı ve kabızlık yapmadı gece içiyorum ben
kardelenimm Sultankut canım geçmiş olsun bende sürecimin başından beri defalarca ilaç değiştirdim hepsi de beni mafetti. En son doktorum baktı ki olmuyor demirim yerlerde Dün ocean mumy aldım artık içinde 60 adet var 2 ay gidiyor. Fiyatı biraz yüksek ama değer. Bemce denemelisin kafanda vucudunda rahat eder 🌸
Sultankut ddefnos ben 5 ay kustum tam rahata kavuştum derken bu ilaç başa sardı. Doktor destek olarak veriyorum bırakınca sorun yaşamazsın dedi hemen düşmez değerler diye düşünüyorum.
Qwer12345 En az yan etki yapan maltofer miş dr onu verdi bende hamilelikten önce birçok farklı demir ilacı kullandım gerçekten en iyisi maltofer oldu
Aysegul_ll Sultankut merhabalar bende aynı ilacı kullanıyorum sabahları içtiğimde aşırı halsizlik mide bulantısı bir nevi çarpıntı yapıyordu doktoruma söyledim ve doktorum da gece yatarken içmemi önerdi şimdi bir sorun yaşamıyorum gece içip yatınca daha iyi oluyor
Sultankut Aysegul_ll sabah uyandığınızda ilacın etkilerini yaşamıyor musunuz yani bende mi sorun var anlamadım kan kokuyor nefesim sanki. Gece içmeyi düşündüm ama öyle iğrendim ki ona da cesaret edemedim mide sağlığınız nasıl gaz kabızlık yapmadı mı gece alsanız bile
Aysegul_ll Sultankut hayır gece içtiğimde kabızlık gaz vs yapmıyor zaten bu sorunları sabah içtiğimde de yapmıyordu sadece sabah kullandığımda beni aşırı halsizleştiriyordu hatta böyle birden geliyordu kahvaltı dahi hazırlayamıyordum midem kötü oluyordu ateş basması çarpıntı gibi işte ama gece yatmadan içince böyle şeyler yaşamadım uykuda olduğum için sanırım..
CheriBlossom Sultankut ben fertamir kullanmıştım toz şase şeklınde meyve suyu gibi tadı güzel hemen bir bardak suda eritip içiyordum haplara kıyasla ben bunu kullanırken hiç kabız olmadım hap olanlar daha çok kabızlık yapıyor doğumdan sonra ferrum hap kullanmıştım o aşırı kabız yaptı mahvetti beni fertamir öneririm pembe beyaz olan kutusunu kullanmıştım
Emsalsiz CheriBlossom suan bende onu kullanıyorum vısne suyu gıbı tadı var kabızlık falan da yapmıyor haplars göre daha guzel bencede hap ıcemıyorımda ben ztn
Nurbesteee Sultankut ben ocean kullanıyorum hiç kötü etki yapmadı bende çok memnunum doktorum da onu tavsiye etmişti
Semaen Sultankut floradix deneyin hic bir yan etkisini görmedim ve tamamen bitkisel sadece 15 günde bitiyor fiyatıda biraz pahalı arastırabilirsiniz
nurbaharss Sultankut ferritin değeriniz kaç acaba benim çok düşük ilaç kullanmıyorum miden bulanır dedi hepsi yapıyormuş zaten çok kusuyorum bir ay sonra belki kan takviyesi yapılacak
Sultankut nurbaharss benim değerlerim iyi çıktı şükür doktor haftan ilerledikçe gereksinim artacak diye verdi ama yani o hap dayanılacak gibi değil
tugcenursofya Sultankut bahsettiğiniz ilacı ilk aylar ben de kullandım kesinlikle aç içilmemeli yoksa aşırı mide bulandırıyor ben gece yatmadan önce içiyordum hem tok karna olmuş oluyordum hem o şekilde yatıp uyuyunca yan etkileri daha az oluyordu ama kabızlık yaptığı için Ocean ilacına geçtim keşke baştan Ocean kullansaydım. Çünkü kabızlıktan dolayı aşırı kilo alımı oldu ilacı değiştirince kilo alımım çok yavaşladı hatta almadım bile diyebilirim
Daisyys Sultankut Solgar gentle ıron kullanıyorum. Ben de devletin karşıladığı demir ilacını birkaç kere kullanmıştım midemde ağrı yapıyordu. Ama solgarın demir hapı çok iyi hem kabız yapmadı hem de midemi rahatsız etmedi. Demir tadı bence hepsinde var.
Mrzbrvdr Sultankut hap benide kötü yapmıştı sizin gibi , mini şişede şurup gibi olanlar dan yazdı doktorum o çok iyi geldi sabah aç karınla bile birşey olmuyordu kusma gibi , 3 kutu bitirmiştim süreçte , (ferrum Hausmann)