leyl25 hiç üzülmeyin 8 ay çok bir zaman değil ki ben neredeyse 1 sene sonunda kalabildim kendinizi sıkmayın benim annem ameliyat oldu o ara kafamın en dağınık olduğu zaman tutunmuş, çok takmamaya çalışın bi kadın doğuma gidin kan verin hormonlara bakar ultrasonla bakar her şey normalse onun vakti saati yazılıdır. Bir de rabbena heb lena diye bi ayet var devamına ve arapçasına Googleden bakarsınız onu okumanızı tavsiye ederim 🌸☺️