YyyyYasemin Kızlar aşırı kaşıntım var ve afedersiniz vajinamın yarısı balon gibi şişmiş bu enfeksiyon mu telaşlanmalı mıyım korkuyorum bebeğe bişey olur diye
Burcinnn1 YyyyYasemin büyük ihtimalle enfeksiyonunuz var korkmayın doktora gidin fitil vs verip tedavi olursunuz girmezseniz bebeğe zararı olur , gidip tedavi olursanız hemencecik iyileşirsiniz bebeğe hiç birşey olmaz 🌸
Merve_kucuk YyyyYasemin vajinamın yarısı balon gibi şişmiş Bartolin kistimi acaba. Netten bakın bakalım bir görüntüsüne.
YyyyYasemin Burcinnn1 teşekkür ederim Salı gününe randevu bulabildim anca inşallah o zamana bişey olmaz😔acilde bakarlar mı acaba ya Salıyı beklemesem mi
YyyyYasemin Merve_kucuk yok bu şekilde değil afedersiniz idrar deliğinden itibaren yarısı şiş diğer tarafta bişi yok
Miraaaaam21 YyyyYasemin canım bende de var o ama varis 🤦🏻♀️ sağ tarafı böyle patlıcak gibi iç kısımda damarı görüyorum resmen 🤷
Dilos6 Bende de oluyor ve özellikle yürüyüş sonrası aynı anlattığınız gibi 36 haftalığım ödem olduğunu düşünüyorum
YyyyYasemin Dilos6 inşallah ciddi problem yoktur korkuyorum Rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucağınıza
Dilos6 YyyyYasemin sanmıyorum sürekli olmuyor çünkü bazen oluyor mesela yürüyüş sonrası ellerim de şişiyor ebe kadın normal dedi kan dolaşımı arttığından oluyor demişti
aslanmommy Benimde ağrıyor doktora dedim şişme varmı dedi şişme yok agriyor sadece değişik bir ağrı normal dedi bayadir öyle iki bacak arası vajina agrim elleyince yok harket ederken yatarken ağrıyor